Friday 13 December 2013

Teman


Ini adalah sajak terakhir yang saya cipta sebelum tamat sekolah menengah. 
Malangnya, saya terlupa untuk hantar karya ini kepada sidang redaksi majalah sekolah. 
Jadi, saya cuma simpan untuk kenangan dan koleksi saya sahaja.

RUGINYA SEBAB TAK DAPAT SAMPAIKAN MESEJ INI PADA KAWAN-KAWAN.

 

Kebetulan pula saya baru sahaja tamat praktikal dan menandakan tamatnya Diploma saya iaitu Diploma in Education 
( Teaching English as a Secondary Language ) 

Jadi, pada kesempatan ini, saya ingin memohon beribu keampunan jika selama kita berkawan, saya ada terkasar bahasa, tersalah bicara, termakan budi, dan lain-lain kesalahan secara sengaja ataupun tidak. Harap kawan-kawan dapat memaafkan segala kesalahan saya.

Dear classmates TESLian Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor
I really hope that we can meet again sometime. 
Even though you are far to the sky or just a step away apart, 
don't give up to pursue your study to the higher level. 
Remember our friendship! 
Remember our memories together! 
Farewell my friends!  

Sajak - Teman
Selamat tinggal kawan-kawan. 

Kawan-kawan sekolah

Kawan-kawan Diploma

No comments:

Post a Comment